|
درصورتی که فقط یک اتفاق در حج 94 بوجود آمده بود و به همان سقوط جرثقیل ختم میشد شاید قابل باور بود ولی دو حادثه در اندک زمان خود جای تعجب دارد یکی از گمانه زنی ها این بوده که این دو حادثه تعمدا ایجاد شده تا حجاج خاصی ربایش گرددند حضور رجال ایران درحج امسال ü منابع خبری ایران گزارش می دهند که احمد حاتمی، دانشمند ارشد علوم فضایی و استاد دانشگاه، در میان هشت ایرانی است که در اثر سقوط جرثقیل در مسجدالحرام در مکه عربستان کشته شده اند. ü 1علیاکبر ولایتی مشاور بینالملل رهبر جمهوری اسلامی حادثه «رمی جمرات» را «ظنبرانگیز» خواند و از مفقود و کشته شدن برخی «افراد رده بالای» جمهوری اسلامی در این حادثه خبر داد. بر اساس آخرین آمار، ۲۳۹ زائر ایرانی در این حادثه کشته و تعداد مشابهی مفقود شدهاند. ü علاوه بر غضنفر رکنآبادی، سفیر سابق ایران در لبنان، رسانههای ایران از علیاصغر فولادگر به عنوان یکی دیگر از افراد ارشد، مفقود شده در حادثه منا نام بردهاند. ü آقای فولادگر رئیس دفتر اطلاعات راهبردی سپاه پاسداران بوده است و برخی از منابع از جمله، خبرگزاری رسا از او به عنوان «معاون سرلشکر صفوی» یاد کرده است. آقای صفوی، که بین سالهای ۷۶ تا ۸۶فرمانده کل سپاه پاسداران بود، اکنون مشاور عالی رهبر جمهوری اسلامی در امور نظامی است. ü برخی از وبسایتهای خبری نیز از حسن دانش، فؤاد مشغلی، عمار میرانصاری و سیدحسن حسنی به عنوان دیگر نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نام بردهاند که در این حادثه مفقود شدهاند. ü البته میبایست نام و مشخصه تعدادی از مقامات خاص را به این جمع اضافه کرد کسانی که حتی نمیتوان نامشان را ذکر نمودچراکه بیان آن خود نوعی اطلاعات مفید برای عربستان خواهد بود. آنچه در رابطه با این کلیپ عجیب قابل توجه و بررسی است ابتدا کشف هویت تهیه کننده این کلیپ است . چرا که معمولا ایرانی ها با اتومبیل در این محل حضور ندارند درحالی این کلیپ ازداخل اتومبیل گرفته شده است . کشف هویت تهیه کننده از آن جهت مهم است که آیا این کلیپ تصادفا توسط مثلا یک حاجی گرفته شده و به دست مارسیده است . ایا این کلیپ مربوط به امسال است ؟ آیا این کلیپ توسط سرویس های اطلاعاتی اطاق فتنه غرب تهیه و منتشر نشده ؟ (با نیت بسط اختلاف شیعه و سنی ) هوییت حجاجی که دزدیده می شوند نکته بعدی این کلیپ است آیا حجاجی که دزدیده میشوند ایرانی هستند ؟ مجوز از آمریکا در صورت مفقود ماندن رجال مهم ایرانی اعتقاد براین است که نه تنها این عملیات بدون اجازه آمریکا صورت نگرفته اتفاقا اصرار بر این است که این عملیات با هدایت و نیاز آمریکا صورت گرفته است دلایل این امر عبارت است از : - این حرکت خود نوعی اهرم فشار به ایران خواهد بود فشاری که ایران را وادار به نرم بیشتر وحتی نزدیک شدن به آمریکا یی ها خواهد کرد (البته این تصور آمریکایی هاست ) حتی کلیپ منتشر شده میتواند در این راستا از سوی سرویس اطلاعاتی آمریکا تهیه و منتشر شده باشد. - با عنایت به اینکه امریکایی ها در شرایط خاص و ویژه توافق هسته ای با ایران هستند کسب هرگونه اطلاعات در رابطه با حرکت یا عدم حرکت ایران بسمت بمب اتم فوق العاده قابل اهمیت است لذا این احتمال متصور است که ربایش صرفا برای رسیدن به افراد دارای اطلاعات حول موضوع فوق است . به کلیپ را از اینجا ببینید .
+ نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم مهر ۱۳۹۴ساعت 18:50  توسط توکلی
|
|